ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΝΕΡΟ

ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΕΡΟ


Τα ανεκτίμητα οφέλη της άσκησης στο νερό για τη σωματική και ψυχική υγεία μας: 

1. Κερδίζετε χρόνο

 Η άσκηση στο νερό προσφέρει τη δυνατότητα να κάνετε αεροβική άσκηση, ενώ παράλληλα η αντίσταση του υγρού στοιχείου σε κάθε κίνηση σας δυναμώνει και τονώνει τους μυς. Έτσι, στο μισό χρόνο κάνετε και αεροβική άσκηση και μυϊκή ενδυνάμωση!

2. Είναι ασφαλές 

Το νερό προσφέρει πολύ καλή στήριξη και έτσι μπορείτε να εκτελέσετε πολύ μεγάλη ποικιλία ασκήσεων, που δεν θα μπορούσατε ενδεχομένως να κάνετε έξω από αυτό χωρίς να υπάρχει κίνδυνος πτώσης ή τραυματισμού. 

3. Είναι ευχάριστο 

Η δροσερή αίσθηση του νερού κάνει την άσκηση ευχάριστη. Απαλλάσσει, επίσης, από την ενοχλητική αίσθηση του ιδρώτα. Έτσι, μπορείτε να συνεχίσετε για περισσότερη ώρα το πρόγραμμά σας και να έχετε πολύ καλά αποτελέσματα χωρίς να βαριέστε. 

4. Είναι αποτελεσματικό 

Η άσκηση στο νερό δίνει διπλό αποτέλεσμα: σε κάθε κίνηση γυμνάζονται 2 μύες. Δηλαδή, αν κάνετε μία άσκηση για τους δικέφαλους των χεριών, τότε στην επαναφορά γυμνάζετε και τους τρικέφαλους, κάτι που δεν γίνεται στις αντίστοιχες ασκήσεις εκτός νερού. Αυξάνει την Καρδιοαναπνευστική ικανότητα. Οφελεί ορθοπεδικά και κυκλοφοριακά προβλήματα, όπως κιρσοί, φλεβίτιδα. Βελτιώνει το κυκλοφορικό.

5. Δεν επιβαρύνει τις αρθρώσεις 

Για παράδειγμα, αν είστε στο νερό μέχρι το στήθος, τότε σηκώνετε μόνο το 25-35% του βάρους σας, οπότε η επιβάρυνση των αρθρώσεών σας είναι πολύ μικρότερη. Βελτιώνει την ευλυγισία και την ελαστικότητα. Προλαμβάνει την οστεοπόρωση και την ρευματοειδή αρθρίτιδα. Συμβάλλει στην τόνωση του μυϊκού συστήματος (άνω και κάτω άκρων πλάτης, στήθους, κοιλιακών και ραχιαίων). Αμβλύνει τους μυϊκούς πόνους της μέσης. 

6. Είναι κατάλληλο για αρχάριους και μη 

Ο καθένας μπορεί να γυμναστεί πολύ αποτελεσματικά, ανεξάρτητα από το επίπεδο της φυσικής του κατάστασης. Η ταχύτητα με την οποία εκτελείτε τις κινήσεις μέσα στο νερό καθορίζει και το βαθμό δυσκολίας κάθε άσκησης. Άνθρωποι μικρότερης ή μεγαλύτερης ηλικίας, αγύμναστοι ή πολύ γυμνασμένοι, όλοι μπορούν να κάνουν πολύ καλή γυμναστική με τη βοήθεια του νερού. 

7. Βοηθά στην απώλεια λίπους και βάρους 

Η γυμναστική στο νερό αποτελεί μια άριστη επιλογή για καύση θερμίδων. Καίει λίπος βοηθώντας στην απώλεια πόντων. Συσφίγγει στα «δύσκολα» σημεία. Μειώνει την κυτταρίτιδα με τη βοήθεια της υδροστατικής πίεσης του νερού κάνοντας μασάζ.  Αυξάνει τη μυϊκή μάζα.