CROSS TRAINNING

Πλεονεκτήματα

· Γυμνάζουμε ολόκληρο το σώμα

· Αποφεύγουμε τη ρουτίνα της προπόνησης

· Αερόβια και αναερόβια δραστηριότητα σε μια προπόνηση

  • Βελτιώνει την δύναμη
  • Βελτιώνει την αντοχή

· Αυξάνει την ευλυγισία

· Τονώνει όλο το μυϊκό σύστημα

· Βελτιώνει τον μεταβολισμό

Υπολογίζεται ότι στη διάρκεια μιας προπόνησης διάρκειας 45΄ οι καύσεις μπορούν να ξεπεράσουν κατά πολύ τις 250 θερμίδες για ένα άτομο 70 κιλών. Ωστόσο, το μεγάλο όφελος από αυτό το είδος προπόνησης είναι ότι οι καύσεις συνεχίζονται και μετά το πέρας του προγράμματος. Πρόκειται για το λεγόμενο «afterburn» ή «μετακαύσεις». Με άλλα λόγια, υπολογίζεται ότι για τα επόμενα 10-15΄ καίμε έως και 100 ακόμα θερμίδες, ενώ για τις επόμενες ώρες καίμε επιπλέον 15 θερμίδες ανά ώρα (το «afterburn» είναι ανάλογο της διάρκειας της άσκησης και κυρίως της έντασής της και μπορεί
να επεκταθεί χρονικά από 1 έως 48 ώρες.

Περιλαμβάνει: ιμάντες, kettlebell, λάστιχα, μπάλες pillates, bosu κλπ.